Klantenervaringen
Een greep uit de reacties die bij onze vestigingen binnen kwamen.
Veel verdriet van onze hond Buddy.
Maar O zo geweldig opgevangen door Majesta de Betuwe.
Waardoor het afscheid mooi te noemen was.
Marcel en Conny duizend maal dank voor de fantastische zorg die jullie hebben gegeven.
Afgelopen week heb ik afscheid moeten nemen van mijn dierbare kater. Omdat het me niet lukte uit de kamer te gaan waar mijn allerbeste vriend lag opgebaard, bracht Angela me een glas water om wat bij te komen en liet me bovendien mijn verhaal doen. Ik kalmeerde wat en sloot uiteindelijk de deur achter me. Dankzij Angela kreeg ik de ruimte die ik nodig had. Dankjewel Angela, bedankt dierencrematorium Majesta Schagerbrug voor het goede zorgen.
De mensen zijn heel vriendelijk en leven met je mee, begrijpen je verdriet. Het is prettig om te weten dat je diertje liefdevol wordt behandeld nadat hij is gestorven.
Beste Ina en Annemie, wij willen u beiden heel hartelijk danken voor de fantastische zorgen van ons hondje FIFI. Wat een service en onthaal ! Chapeau ! Het was beter geregeld dan een humane crematie. In het bijzonder voor Ina , de opbaring, steun en troostende woorden die ze ons gaf bij het verlies van ons hondje FIFI. Merci beaucoup !
Ondanks dat het 2e Paasdag was werden we zeer vriendelijk ontvangen en werd er uitgebreid de tijd voor ons genomen. Het is te merken dat de beheerders echte dierenvrienden zijn. Alles was perfect geregeld en we konden echt de tijd nemen om afscheid van onze kat Jip te nemen op onze manier. Ook hebben we veel advies en informatie gekregen.
Wij willen mevrouw mevrouw Ria Mast en de heer Marcel van der Linden bedanken voor de gepaste wijze waarop de gehele crematieprocedure heeft plaats gevonden.
Waardig en hartverwarmend!
Ik wil de vestiging Rotterdam heel hartelijk bedanken voor hun professionele maar ook medelevende optreden toen onze poes plotseling overleed.
Wij kregen aan de telefoon al een bijzonder vertrouwd gevoel met de instelling en ook ter plaatse werden wij niet teleurgesteld, ondanks de zakelijk ongunstige dagen met de Pasen.
Heel hartelijk bedankt, een goede service als deze heeft ons ongetwijfeld geholpen met het verwerkingsproces van het zo plotseling moeten missen van onze poes.
Lieve Petra,
Wat heb jij ons ontzettend goed aangevoeld, toen wij onze Jack Russel DJ bij jou brachten. Je baarde hem prachtig voor ons op en nam alle tijd voor ons om onze wensen door te spreken. Een dag later zagen wij elkaar weer, dat was de dag van de officiële opening van jullie vestiging Utrecht en mede dank zij jou (en omdat wij door Radio M Utrecht werden geïnterviewd) konden wij op die dag nog een keertje extra afscheid van hem nemen. Vooral onze kinderen, zo verdrietig onze dochter ook op dat moment was, waren hier later erg blij mee. Wat voelde het vertrouwd met jou! Een paar dagen later konden wij de as van DJ ophalen, in een mooi blik, door jou persoonlijk voorzien van een lief roosje en kaartje. Tot de dag van vandaag staat dat blikje (met roosje) nog steeds in onze woonkamer. Het voelt goed om hem hier in huis te hebben. Eén dezer dagen kom ik zeker bij je langs om te kijken naar een blijvende herinnering waar wij een deel van de as van DJ in kunnen bewaren, waarna we zijn as bij onze katten en hamsters zullen begraven. Wij hebben aan dit afscheid een warm gevoel over gehouden, mee dank zij jou en Majesta. Dank je wel daar voor.
Hierbij wil ik Majesta (vestiging Utrecht) bedanken voor de goede en zeer vriendelijke service die ik mocht ervaren in een moeilijke periode, n.l. het wegbrengen en de laatste eer bewijzen aan mijn trouwe viervoeter Dali. Met name medewerkster Petra die dit allemaal mogelijk maakte om mij te steunen en er een waardig moment van te maken. Bedankt Petra en alle lof voor jullie organisatie.
Wij hebben voor Majesta gekozen omdat zij ons het beste gevoel gaven. We zijn zeer tevreden over de dienstverlening van Majesta, netjes en waardig voor onze lieve huisdieren.
Beste Ina, Wij willen jou heel hartelijk bedanken voor de mooie verzorging en afhandeling van de crematie van onze Shirly. Zo netjes is alles gegaan en dat geeft ons rust en vrede om alles te verwerken.
Dank je wel. Hartelijke groeten
Donderdag 26 mei hebben wij onze Jack, de Jack Russell, van bijna 16 jaar moeten laten inslapen.
’s Middags hebben mijn dochter en schoonzoon Jack naar dierencrematorium Majesta in Rotterdam Ommoord gebracht. Hier zijn zij vriendelijk ontvangen, Jack werd in zijn eigen mandje op een mooie tafel met mooie achtergron gezet en mijn dochter kreeg ruim de tijd om afscheid van hem te nemen en foto’s te maken. Alles op een rustige en goede manier. Ook de urn was netjes uitgezocht en alles is goed doorgesproken en geregeld. Vrijdag 27 mei is Jack individueel gecremeerd en dinsdag 31 mei kon ik de urn ophalen.
Ook dit is op een nette en vriendelijke manier gegaan. Het is nooit leuk om afscheid van je huisdier te moeten nemen maar zoals het hier is gegaan zou ik Majesta zeker aanraden.
Mijn beoordeling is dan ook met 5 sterren en jullie verdienen een dikke 9.
Petra is een geweldige vrouw die weet wat iemand mee maakt, als je afscheid moet nemen van je dierbare vriend. Zoals zij je ontvangt en intens met je mee leeft en het onmogelijke toch mogelijk maakt, dat is geweldig. Zij heeft een hele bijzondere gave met zowel mens als dier. Wij hebben zo’n intens verdriet, maar de crematie was zo mooi en waardig, dat we het hopelijk toch een plekje kunnen gaan geven.
Beste mensen van Majesta Schagerbrug,
Ik wil jullie van harte bedanken voor de manier waarop jullie mij na het overlijden van Kruimel hebben opgevangen. En voor de respectvolle manier waarop jullie met Kruimel omgingen. De gesprekken met Bianca waren heel prettig. Dat alles maakt het afscheid van je geliefde huisdier nét even lichter, dank daarvoor. Hartelijke groet aan Bianca en Dagmar en een dikke knuffel voor Kay (of Kai?)
Met deze willen wij u nog bedanken voor het mooie gedicht en alle zorgen voor onze Dolly, dit is een herinnering voor ons dat ons goed doet. Bedankt.
Bedankt voor de goede en nette ophalen, opbaren , cremeren en verzorgen van deze crematie. Chi–Woo was keurig opgebaard alsof ze bij me sliep in betere tijden. Zal het afscheid als een goede herinnering bewaren door de goede zorgen. Nogmaals dank!
Het was heel fijn om opgevangen te worden in Roosendaal.
We werden gelijk gecondoleerd met het verlies van onze kat. Wat ik heel mooi vond dat we onze kat konden laten opbaren met kaarsjes en het alleen zijn met onze kat. Ik vond het een heel waardig afscheid, had er zeker een goed gevoel bij. Ondanks alles zal het een lege plek zijn, maar alles is goed geregeld. Ik zou zo weer voor deze optie kiezen. Wat kunnen we bij een volgende crematie beter of anders doen? Misschien is het een idee om bij een bepaald dier een gedicht mee te geven en misschien voor in de toekomst een naamplaatje voor op de urn met geboren en overlijden er op.
Ontroerd was ik toen ik jullie prachtige doosje zag, waarin mijn lieve Sita lag, mooi op een bedje en in een prachtige urn. Ook het roosje en het zo ontroerende gedichtje, wat precies klopte, was heel mooi. Dank u wel voor alles.
Wij zijn heel fijn begeleid met het overlijden van onze Nina. Respect en meelevend om het verlies van een dierbare. Zo hebben wij dat ervaren.